وبلاگ

سگ ها چگونه شخص مورد علاقه خود را انتخاب می کنند؟

سگ ها چگونه شخص مورد علاقه خود را انتخاب می کنند؟

سگ ها چگونه شخص مورد علاقه خود را انتخاب می کنند؟

سگ ها چگونه شخص مورد علاقه خود را انتخاب می کنند؟ وقتی که سگ به اتاقی وارد می‌شود، تمایل دارد به سمت شخصی حرکت کند که او را با علاقه به او برچسب‌زده‌اند. سگ‌ها می‌توانند نسبت به اسباب‌بازی‌ها، غذا، و به‌ویژه شخصی که به‌عنوان محبوبیت شان شناخته می‌شود، خرید رویال کنین گربه تمایلات خود را نشان دهند. آیا تا به حال به این فکر کرده‌اید که چگونه سگ‌ها شخص مورد علاقه خود را انتخاب می‌کنند؟ این سوال مورد توجه زیادی قرار گرفته است و چندین روش مختلف وجود دارد که سگ‌ها از طریق آن‌ها انتخاب می‌کنند که کدام شخص برایشان ویژه و مهم است. اگر شما به عنوان یک شخص مورد علاقه برای سگ خود محسوب می‌شوید، احتمالاً این نکات در تصمیم‌گیری او نقش داشته‌اند.

سگ ها عاشق توجه هستند!

اگر شما و سگتان پیوندی مشترک دارید که با کلمات مخالفت می‌کند، احتمالاً توجه شایسته‌ای به سگ خود خواهید داد. سگ‌ها از ستایش و ارادت شکوفا می‌شوند، و شخصی که بیشترین کمک را به آنها می‌کند، ممکن است تنها فردی در زندگی خود باشد که آن را به عنوان مورد علاقه شخصی خود انتخاب می‌کنند. مشابه گربه‌ها، سگ‌ها طبیعتاً فرصت‌طلب هستند. بنابراین، اگر شما کسی هستید که می‌توانید نیازهای غذایی آنها را فراهم کنید و هر زمان که قلب کوچک آنها بخواهد، آن کاسه غذا را پر کنید، احتمالاً دلیلی که برای شما نیز وجود دارد، شخص مورد علاقه آنها باشید.

سگ ها چگونه شخص مورد علاقه خود را انتخاب می کنند

تکرار تداعی‌های مثبت می‌تواند به سگ کمک کند تا فرد مورد علاقه خود را انتخاب کند. ذهن سگ کاملاً چشمگیر است و برخی از نژادهای سگ به دلیل هوشمندی چشمگیرشان توسط بسیاری ستایش می‌شوند. تداعی‌های مثبت برای سگ‌ها چیز بزرگی است، و وقتی تکرار رفتارهای مثبت به عادت‌های روزانه تبدیل می‌شود، سگ نه تنها یاد می‌گیرد که به این انسان اعتماد کند، بلکه یاد می‌گیرد که این تداعی‌های مثبت می‌خواهند آنها را برای بازگشت بیشتر نگه دارد. سگ‌ها می‌توانند به سرعت از تجربیات منفی بترسند، و تجربه‌ها نحوه شکل‌دهی شخصیت خود و یادگیری اعتماد به دیگران – چه انسان‌ها و چه حیوانات- است. اگر سگ خود را زمانی که یک توله سگ است به دست آورید، ذهن او بسیار تأثیرپذیر است و احتمالاً بر روی شخصی که در آن تجربیات اولیه زندگی با او بیشتر احساس ارتباط می‌کند، نقش می‌بندد

سگ ها موجوداتی اجتماعی هستند

اجتماعی شدن برای سگ‌ها کلیدی است و این گونه است که آنها یاد می‌گیرند که با سایر موجودات پیوند برقرار کنند. اگر شما کسی هستید که تلاش آگاهانه ای برای اجتماعی کردن سگ در زندگی خود انجام می‌دهید، آنها نه تنها از این موضوع قدردانی می‌کنند خرید رویال کنین گربه بلکه به آن شخص خاص نیز لطف خواهند کرد. شخصی که سگ را به پیاده‌روی می‌برد یا سگ را به بازی در پارک سگ می‌برد، به سرعت به فرد مورد علاقه سگ تبدیل می‌شود، زیرا شما هستید که به او ثروت مورد نیاز را ارائه می‌دهید. غنی سازی و تحریک ذهنی برای سگ‌ها بسیار زیاد است و سگ‌هایی که این را دریافت نمی‌کنند ممکن است از کسالت و تنهایی رنج ببرند. سگی که تنها و بی حوصله است می‌تواند به سگی تبدیل شود که رفتارهای سگ شیطانی از خود نشان می‌دهد – اما به خاطر داشته باشید که اگر آنها آنچه را که از انسان‌هایشان نیاز دارند دریافت نمی‌کنند، تقصیر خودشان نیست.

سگ ها چگونه شخص مورد علاقه خود را انتخاب می کنند

سگ‌ها می‌توانند فرد مورد علاقه خود را بر اساس شخصیت‌های مشابه انتخاب کنند. سگ شما باهوش‌تر از آنچه تصور می‌کنید است. اگر خانه خود را با چندین سگ به اشتراک می‌گذارید، جالب خواهد بود که ببینید هر یک از سگ‌های شما در خانه به سمت چه کسانی جذب می‌شوند. سگ‌ها نیز مانند انسان‌ها شخصیت‌های متفاوتی دارند. و در حالی که نژادهای سگ می‌توانند ویژگی‌های مشابهی داشته باشند، هیچ دو سگ نیش واقعاً یکسان نیستند. ویژگی‌های کوچکی که سگ‌های ما نشان می‌دهند، قلب ما را شاد می‌کند.

سگ‌ها اغلب انسان‌ها را در زندگی خود مشاهده می‌کنند و بر اساس تعامل با آن‌ها، شخصی را انتخاب می‌کنند که بیشترین ارتباط را با او دارند. به عنوان مثال، اگر سگ کوچکی دارید که عاشق خفه شدن است، ممکن است بیشتر به سمت شخصی در خانه خود جذب شود که دوست دارد برنامه‌های تلویزیونی را با پتوهای دنج روی مبل تماشا کند. اگر سگی دارید که در سمت بالا قرار دارد، می‌تواند بیشتر به سمت فرد فعال خانه‌اش جذب شود که او را روزانه به پیاده‌روی یا پیاده‌روی طولانی می‌برد.

سگ‌ها پیوندهای محکمی با مردم خانه‌شان برقرار می‌کنند، و تجربیات مشترکی که باعث می‌شود آن‌ها احساس کنند با انسان‌هایشان مرتبط هستند، این است که چگونه بسیاری از سگ‌ها فرد مورد علاقه خود را انتخاب می‌کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *